Grillning

 
 
Dagen började med att jag vaknade halv två!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sov bort hela dagen men det var verkligen skönt. jag som hade planerat att gymma/sola och dra ner till centrum och köpa lite grejer men planerna ändrades och istället åkte jag, lydia och pappa till vidja där bella och hennes familj bor. De ligger lite utanför stan alltså på ''landet'' och det var jätte mysigt där, huset var sjukt fint och de håller på att bygga om. Vi grillade sjukt god mat, HAR INTE ÄTIT RIKTIGT KÖTT PÅ TVÅ VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! endast vegetatisk mat på kollot, nästan haha. Där umgicks vi lite och de andra drack lite. Kom hem för inte så länge sedan och har duchat. Tyck inte att jag är äcklig nu men jag har inte duschat sen jag kom hem från sjukhuset så nu känner jag mig jävligt fräsch. ikväll blir det kanske fest men inget är bestämt. jag måste ju ta det lugnt i en hel vecka nu :(
 
här är lite bilder från dagen
BIG AS!
 

Kommentarer
Postat av: arelis

fin tröja

Svar: hahahahahha jag vet
loisa

2012-07-15 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0