Helt slut

Efter träningen idag! Körde det vanliga men eftersom att jag inte tränat på några veckor så blev det sjukt jobbigt. Blev helt yr och svimmfärdig men det kanske var för att jag överansträngde mig. Om jag ska vara ärlig så är jag ganska rädd över att svimma igen med tanken på hur allvarligt det var förra gången. Svimmar jag en gång till så är det en stor chans att jag kan få någon hjärnskada och bli "handikappad" så framöver så kommer jag att vara väldigt försiktig med allt. Jag kan inte sluta tänka på vad som hände i torsdags, jag var ganska rädd då... Det här var bland det värsta som har hänt i mitt liv så det är lite svårt att släppa. Ville bara skriva av mig lite, nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag hjälpa mamma att handla mat, ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0