LOL

Hej bloggen!förlåt för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma på hela dagen. Vid tre tiden när jag vaknade (!!!!) så träffade jag claudia och vi åt på subway. Sedan åkte vi hem till anki och tog det lugnt och efter det drog vi in mot sergel och tittade på bio. Vi såg på LOL och den var hur bra som helst! den får en 4,5 av 5 av mig hehe. Killen som var med var sjukt snygg, nästan överdrivet snygg!!!!!!!!!!!!! efter det mötte vi hennes pojkvän och senare drog jag hem. nu har precis ätit klart och ska titta på en film. är ensam hemma ikväll eftersom mamma jobbar natt och lydia är ute som vanligt, puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium ska du börja i och vilken linje?

Svar: Farsta gymnasium, sambeteende :)
loisa

2012-07-18 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0