makdeoniaaa!

ej hej!

nu sitter jag hemma hos min kusin och jag har inte sovit pa hela natten. Vi gick ut vid tio tiden och satte oss pa nagon mysig bar och drack lite. Sedan sa traffade vi pa tva svenska killar sa vi satte oss med de och bara pratade. det var sa skont att prata svenska med nagon utan min pappa haha. efter det sa gick vi vidare mot vattnet och satte oss vid en mysig resturng och forsatte att bara ha det trevligt. Innan jag gick ut med mina kusiner sa var jag i stan med de och pappa och vi kopte mig en massor med saker. ni far se bilder pa allt lite senare. 

jag har inte sovit nagoting inatt!!!!! dels for att jag svettas som en gris och for att jag inte ar trott? men idag ska vi bara sola och bada lite i latsaspoolen. Har inte atit nagot sa ar skit hungrig, har inte varit sa har hungrig pa lange sa det ska bli gott att ata. min farfmor haller pa att gora oss sallad, ja klockan 07.40 pa morgonen haha. Sallden har ar sa javla god, peciellt feta osten..! 

juste idag var det ju ocka forsta gangen jag traffade min slakt och det var sjukt kul. Jag ALSKAR alla redan och det ar ganska sa svart att halla reda pa all namn eftersom att det ar sa manga. men alla blev sjukt glada nar jag kom och alla behandlade mig som en prinessa hihi. Alla forsokte gora mig tjockare en vad jag redan ar ocksa haha. Min gammel farmor fyller 83 ar sa hon blev jatte glad over att traffa mig. 

Jag orkar inte skriva allt sa detaljerat men jag hade iallafall jatte kul igar och inatt. Det ar sa fint har ocksa, trakigt bara att det inte finns nagot vatten typ? men vi ska till okrod eller vad det heter pa lordag och dar finns det en stor sjo sa da ska jag sola och bada massor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0