svar på tal

Anonym                       
 
hur var hon??? var
hon snäll och var hon lika fin som på bilder som i verkligheten?? tacksam för svat         
 
svar: Eftersom vi bara frågade om en bild så kan jag ju inte beskriva hur hon var som person men hon var sjukt trevlig. Hon var jätte fin, nästan finare i verkligheten. om du vill veta vår konversation så löd det så här:
 
Jag - Kenza..
''kenza vänder sig om''
jag - kan vi få ta bild med dig?
kenza - absolut!
''vi står och tar bild''
kenza - fint väder vi har det..
jag och emma - ja haha..
när vi var klara med bilden så sa hon ha det bra tjejer!
haha inte mer än det men det var kul att träffa henne eftersom hon är min förebild! kram
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0