Torsdag

Hej bloggen!
 
Kom hem för inte så länge sedan från gymmet, det blev en spontan träning. Jag som hade planerat att inte träna idag men ändå så ändades den planen och jag begav mig till gymmet och körde det vanliga. Jag hade ju också tappat mitt gymkort (som låg i min plånbok) och det kostar 100 kr att få en nytt men eftersom jag är så snäll så fick jag det gratis den här gången mohaha. När jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen och efter det satte jag på mig mys kläder och krämade in mig i victoria secret. Just nu väntar jag på att allt ska gå som det ska med ***** och så väntar jag på att fast and the furious 4 ska börja. Är ensam hemma ikväll också eftersom att mamma jobbar natt men pappa kanske kommer lite senare. ses senare puss!
 
Trötta Loisa påväg hem från gymmet!
Det är alltid så tomt på den här vägen men det är rätt så skönt efter man har gymmat att gå en luuugn promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0