dont wake me up

Jag har länge velat göra en tatuering vid nacken eller skuldebladet men jag har bara inte vetat vad. När jag hörde låten ''don wake me up'' så blev jag kär snabbt. Jag tänkte på låtens titel och kom fram till att den stämmer in på mig. Det jag har tänkt på att tatuera är ''dont wake me me up'', det står för mig som ''väck mig aldrig till verkligheten, jag har det bra i mina drömmar'' typ.. Jag vill inte återvända till verkligheten där vad som helst kan hända och istället så vill jag stanna kvar i min fantasi, i mina dröm. Det passar perfekt in på mig eftersom jag är en sådan person, jag har mycket fantasi och jag är inte mycket för verkligheten. Sen tycker jag också att själva meningen är fin. jag vet inte hur jag ska förklara det bättre vad det står för men ni förstår väl själva? Den här tatueringen är så mig, den beskriver verkligen hur jag är. Vissa kanske kommer tro att den är för låten men ni får tolka det hur ni vill. (nu kommer ni säkert tro att jag är värsta emot eller något)

Frågan är bara hur jag ska göra den och vågar jag göra den?.. vad tycker ni?

försökte fixa på ett ungefär hur den skulle bli, helst vill jag ha en fin skrivstil text men hittade ingen på picasa.. Det här är bara några exempler. Komentera gärna vad ni tycker! kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en fin tatuering men tänk på at du kommer ha den HELA ditt liv och jag tänkte om du känner dig dålig då kanske du vill vakna upp iallafall ;) Jag tycker även du inte ska göra fen bara för att du vill ha en men om du grubblar dig över den och tänker riktigt noga kanske du vill ha den iallafall och gör den om den verkligen betyder något pussssss men fin var den absolut! Hoppas jag får svar

2012-06-07 @ 16:36:44
Postat av: Maja

Stilen på den andra bilden tyckte jag var fin :)

Du verkar förresten vara en väldigt gullig tjej och din blogg är mycket bra!

2012-06-07 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0