har tråkigt..

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - jaa
hur många har du varit kär i? - Inte kär men har gillat någon otroligt mycket!
är du kär just nu? - nej!

- Tio frågor om dig själv
namn? - Loisa Veronika Eriksson
när fyller du år? - 12 mars
några piercingar?  naveln!
vad har du på dig just nu? - pyamasbyxor och tjocktröja
vilken årstid är bäst? -  Sommar och vår!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Lördags morgon, ensam hemma med fint väder utomhus!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min humor och mitt hår..
vad är du bra på? - Att göra bort mig..
vem älskar du mest på denna jorden - Min mamma!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ensam faktist haha

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen utom mig själv!
vem är den roligaste av dina vänner? - Michaela eftersom vi har samma humor!
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga!
vem är mest partyprisse? - hmm.. Arelis!
vem är den du helst har filmkväll med? - Patricia!
vem av dina vänner är mest "evil"? - Emma..
vem är kortast bland dina vänner? Hilina haha
vem är din första vänn? Patricia!
vem är kamerakåt bland dina vänner? Andrea
vem är får dig att skratta bland dina vänner? alla!

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - ingen..
har du bra kontakt med din mamma? - Nja inte så..
vem är farligast i din familj? - Min pappa om jag ska vara ärlig haha -.-
vem ser roligast ut i din familj? - Lydia..
vem är coolast? - Jag såååklart!
har ni något husdjur? - nope!
vem har du mest gemensamt med? - Har ganska lik personlighet med pappa faktist..
vem står för underhållningen? - JAG!
vem sover du oftast med? - själv.. När jag var mindre var det alltid mamma!
roligaste kvällen med familjen? - -.-

10 frågor om idag
vad har du gjort? - ätit kina mat med pappa, åkt till stan, ätit glass..
vad ska du göra nu? - Forsätta med datan..
har du gjort något dåligt idag? - HAHA ja faktist..
vad har du ätit idag? - Kinamat, glass och lite godis..
har du duschat idag? - nej..
är du trött nu? - nej
vad händer i morgon ? - fest :)
går du i skolan? - aboslut!
har du varit i skolan idag? - Nej haha!


- ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra..
Har du piercat dig? - ja i sommras.
Är du hungrig nu? - nej haha
Vad är klockan nu just nu? - 18.15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Kenzas blogg, youtube och blogg.se

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 20 min sen..
Hur länge sen var det du träffade din syster? Någon timme sedan..

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - yes.. skratta inte men jag lyssnar på - flytta på dig

Vilket är ditt favoritband/artist? - Rihanna och chris brwon gör bra musik!
Vad gillar du för musik? -
Pop, house, RnB, hip hop.. Lyssnar på det mesta :)

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - Ibland..
Använder du wax? - nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - ibland
Andänder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - då och då..
Använder du parfym? - varje dag :)
Använder du läppglans/läppstift? - nej.. ibland haha
Använder du brunkräm? - ibland..
Använder du rouge? - då och då..
Uppsatt hår eller hängande? - varierar
plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej..

KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej..
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - ja hihi!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - NEJ! men har däremot varit inblandad i triangeldrama två gånger med samma person haha!
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - har aldrig att pojkvän :(
Hur länge höll det?  - -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nope!
Vem sov du senast bredvid? - kom inte ihåg haha!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?-  -
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?-  nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vid 20 årsålden.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - usch nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Ja om jag var riktigt kär!
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ren stil som converse, Jeans, någon fin tshirt, klocka.. Gillar den mörka typen av killar som tex mörkhåriga killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0