Klass 9b

Tråkigt att jag inte var med på balen eller avslutningen men jag vill bara skriva ett litet inlägg om denna klass. Jag kan säga att jag har både hat och kärlek till denna klass. Vissa personer gör en på så bra humör medans andra förstör dagen. Jag kommer ihåg hur många gånger jag har bett alla killar i klassen att hålla käften för att de varit så sjukt jobbiga. Men allihopa är sjukt sköna och vi var alltid ett team om man säger så även om man har bråkat sjukt mycket med alla, men oftast så var det på skoj.

Har också spenderat tre år i den här skolan med Emma och vi har varit med varandra nästan varje dag om vi inte har tjaffsat eller om hon inte kommit till skolan. Lärarna kommer jag också att sakna eftersom vi bokstavligen har de bästa lärarna som finns! Mina favoritlärare är då Anna Adrian, David, Syslöjts Anna och måna fler så tack till er!

Våran klass har så otroligt många minnen och vi har gått igenom nästan samma sak i skolan. Humorn för oss alla är nästan likadan och jag har aldrig gått i en bättre klass. Det finns vissa jag ogillar som jag inte kommer att nämna här men jag vill tacka er alla för tre otroliga bra år.

Jag har längtat som fan till sommarlovet och hade lovat mig själv att aldrig besöka skolan eller att träffa människorna igen eftersom jag störde mig på de så mycket. Nu när det är lov så kommer jag sakna killarna och vissa tjejer grovt mycket! men jag hoppas att vi ses under lovet och att vi hittar på något jävligt roligt!

Vill också berätta hur bra denna skola är och att jag rekomenderar den till alla! Lärarna är super bra och roliga, man kan prata med nästan alla lärare om allt och de ger inte allt för mycket hemarbete och inte för lite häller. Vi har också jätte många och bra traditioner som Squardance och mycket mer. Det är häller inte så mycket bråk i vår skola och alla umgås verkligen med alla men självklart så finns det lite drama och några falska bitches men vad gör det?

Kommer också sakna våra Idrotts lektioner på typ 10-12 elever varje lektion haha, nejmen som tex på fotbollsplanen det är så mysigt där! Kommer ihåg när vi alla började i sjuan hur mycket jag gillade att gå i vår klass då. Då var det vår klass som gällde och jag var så stolt över den, jag tyckte att den var jätte bra med rätt personer eftersom att jag aldrig hade träffat de förut. Jag längtade lixom över att komma till skolan. Det var i sjuan jag var stökig av mig, eller stökig och stökig var jag ju inte men jag pluggade inte så mycket, jag var uppkäftig och jag pratade bara på lektionerna. År sju var helt klart bäst. År åtta var väldigt tråkig och då hade jag tröttnat på klassen totalt och det hände inget speciellt. Nians år gick sjukt snabbt och jag hade det jätte kul!

Kärlek till er alla!

Jasmina - Den tysta och snälla.

Griselda - Hon som alltid dansar salsa.

Arelis - den stolta latinon.

Emma - Klassens cheerlader.

Fredrik - klassens frånvarande men ändå smarta.

Robin - Klassens pundare haha.

Kevin - Klassens datanörd hehe.

Givanni - klassens jobbigaste.

Alexander - Klassens ''gillarattpratapåhistorialektionen''

Conny - Klassens basketspelare.

Will - klassens Esnellaste import.

Feridun - Klassens utomjording.

Nader - klassens snällaste.

Nicola - Klassens alkolist.

Malcolm - Klassens nyfiknaste.

Winta - Klassens sötaste.

Estela - Klassens serienörd.

Neda - Klassens politiker.

Elena - Klassens bästa och smartaste tjej.

Miriam - Klassens pratgladaste.

Loisa - klassens sångfågel.

kommer aldrig glömma Evas röst när hon skriker - HALLÅÅÅÅ! UUUUUUUT! NICOLAAAAA!

Herregud vad vi alla har växt haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0