Min midsommar

Åååh jag skrev nyss värsta inlägget som gick bort!!!!!!!! Iallafall gårdagen började med att jag träffade Mickis och hilina, vi åt kebab och efter det så gick vi hem till emma och vi satt med söta aliyah. Oherre vad söt baby,hennes blick dödar! Jag vill också ha en bebis.. Efter det köpte vi med oss massor med mat och åkte till Stina och grillade. Vi hade det kul och lyssnade på musik och åt galet mycket. Senare så åkte vi mot en fest och efter det åkte vi hem till stina igen. Vi somnade vid sex tiden och vaknande vid elva så jag är ju liiiiite trött kan jag säga er.
Juste måste bara säga att min data är sönder så det kommer bara att bli mobil upptaderingar tills min data blir lagad. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0