wooooop

Hej bloggen! Hörde att det var dåligt väder i Stockholm så det känns jävligt bra för mig som är här i varma mallorca haha. Igår gick vi som sagt ut fast innan det så förkrökade vi på deras hotellrum och körde ''jag har aldrig''. Jag fick ju aldrig dricka något kan jag säga er eftersom att jag inte ligger på deras nivåer om man säger så haha. Sedan så gick vi  ut vid 12 tiden. Hade det jätte kul och dansade som fan. Avslutade kvällen med en kyckling kebab mmmm! Ikväll vet jag inte om vi ska ut, det beror på om lydia orkar men jag är gärna på haha. Jag ska lätt hit med mina vänner när jag blir äldre, det är gaaaalet här borta! Så Emma och Mickis nästa sommar ska vi fan hit! puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0