dålig updatering - jag vet!

förlåt för att jag inte har hunnit blogga.. eller vadå förlåt det är min blogg och jag bloggar faktist för mig själv så jag har något att läsa när jag blir äldre. men aja, under veckan har jag inte gjort något speciellt. bara ruttnat och jaa.. har inte gymmat något denna vecka! har haft en jäkligt skön skolvecka eftersom vi inte haft något plugg alls på typ två veckor! nice eller vad? men nästa fredag har vi religons prov om islam och jag måste få MVG för att behålla mitt MVG. berättade jag att jag fick MVG på mitt hemkunskaps prov :D?

slutade iaf vid 2 idag eftersom jag valde att inte gå på elevensval, hade värsta kvinnoverken och vart väldigt rastlös på engelskan så då gick jag hem, duschade sedan gick jag till centrum där jag köpte lite lite grejs tills imorn då jag ska ha min tjejmiddag med tjejerna. vi ska äta tacos, titta på film och sedan kanske vidare på fest! kommer nog inte blogga så mycket denna helg men ni kommer säkert också att vara upptagna becuse its friday imorgon hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0