polis dag

hej bloggen! idag har det var en rätt så rolig dag! poliser kom till vår klass idag för att berätta lite hur det är att vara som polis och för att lära känna oss ungdomar. de skulle ta bort våra fördomar! jag har ju alltid velat bli polis och jag tycker det är ett passande jobb för mig och idag så insåg jag verkligen hur mycket jag ville bli det! det är min dröm! fatta hur kul. man känner sig så mäktig och bossig haha nejmen det är ett perfekt jobb för mig som inte kan sitta stilla på ett kontor om dagarna! min mamma vill ju också att jag ska bli det så jag ska också göra det för hennes skull!

efter skolan gick jag hem till mickis och åt lite mat som vanligt, typ det ända man gör där haha! nejmen efter det så gick vi ut och köpte lite grejer, jag köpte ett par tabletter för magen som är jätte bra! har en ny taktik för att gå ner i vikt nu haha! har ätit som en gris idag också.. aja ska titta på lite serier nu, puss!

en bild från idag, jag som polis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0