söndag

stina sov ju här och vi vaknade klockan 10.. natten var lite konstig, slutade med att jag och stina stog och skrek på varandra i centrum mitt i natten i regnet och jaa lite drama vart det ju.. menmen vi somnade vid fem/sex. sena gick vi ner och åt på burger king och  sedan köpte vi oss en varsin glass och satte oss på en bänk i det fina vädret. mötte lydia också och åt igen med henne haha! men nästa vecka ska jag ju börja svälta mig själv så... köpte med mig en söt tröja också!

håller på att ladda ner lejon kungen, en av mina favoritfilmer. den, anastasia, turnrosa och shrek är tidernas bästa filmer. har så mycket minnen med dom filmerna! saknar dom tiderna så mycket! ska också titta på vampire diaries och the secret cirkel eftersom jag inte hann titta i fredags.

jag har lovat mig en grej, att inte dricka på flera månader! orkar inte med sånt här, det känns som att jag är värsta alkisen och att gör jag dåligt intryck för mina vänner!

lite bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0