svar på frågestunden!

Michaela här brooo om frågestund:
heeeej gumman! visst är jag din närmsta vän och visst älskar du mig mest? jag håller med stina där uppe fett jobbig att du sa att du var 96:a du förstörde allt! jaja jag älskar dig och jag undrar hur många gånger du bajsar per dag och vad du tycker om mig haha. Stina och jag är taggade på kryssning hoppas du vill med gumman. Vad tycker du är finast vit eller svart iphone?
Du där uppe som inte vågar skriva vem du är och säger att lollo inte är oskuld och undrar varför hon är mobbad och säger det borde ju tänka om lite för du verkar inte känna henne för hon är oskuld och om det är något som är mobbat här är att du inte skriver ditt namn!

sv: du är en utav mina närmaste och ja jag älskar dig! haha förlåt att det bara var jag som pratade då.. ja bajser typ en gång var tredje dag hahahaa. jaa vad tycker jag om dig, du är rolig.. jaaa omagash vi måste åka på kryssning! vit! -.-


Isabella Russo
om frågestund:
Jag tycker att du ska börja på klara södra, det är en sjukt bra skola. Så varför ligger den så lågt på din lista? Och, vad tycker du om förslaget att börja där så du kan hänga med en cool 3:a ;o

sv: aa jag funderar på att börja där, jag vet inte ska nog ändra det haha. haha det skulle vara nice!
hej om frågestund:
har hört att du gillade någon kille i din skola som hette malcolm , Gör du fortfarande de ?

sv: haha aa jag gillade honom i sjuan ganska mycket. nej inte längre, nu ser jag han bara som en kompis haha!
Anonym om frågestund:
Dricker du ofta?
Har du någon på g?
Vem umgås du mest med?

sv: Nej jag dricker inte ofta, det händer väl då och då.. jag vet faktist inte men jag antar det. jag umgås mest med mina tjejor mickis, emma, hilina, andrea, soumaya, emilie och stina. mulki har ju flyttat så träffar inte henne så ofta :(
mulki om frågestund:
hur går det med din kille`?
är ni på g eller?
visst är jag bäst?
grattis i förskooott beebbis

sv: vem av dom haha? vettefan alltså.. njaa inte bättre än mig. taaack gumman!
Stina igen hihi om frågestund:
Vad är det längsta du gått med en kille?
Varför sa du att du va 96a igår -.-
Jag vill på kryssning, vill du med?

sv: hmm allt utom sex och pull haha (ja jag är ärlig VAD). jag vet inte jag ångrar mig som fan! 95 sa jag btw.. jaa såklart!
Stina om frågestund:
Varför bråkar du med mig hela tiden?
Visst är jag bäääst?
Vad ska du göra på din födelsedag?
Ska du ha fest/middag?
Grattis i förskooott min lilla svennejugge

sv: haha det är kul! du påstår ju att jag har snea tänder.. nej! jag vet inte! jag antar att jag ska ha tjejmiddag hihi men inget bestämt! thaaanks.
Anonym om frågestund:
är du rakad? vad tycker du om könshår?

sv: haha ja! för mig är det en självklarhet att raka sig (speciellt där nere) eftersom det är fräscht. vare sig ingen ser det eller inte så gör jag det för mig själv för att jag tycker att det är fräscht!
Anonym om frågestund:
kan du berättta lite om din kompisar personlighet

sv: jaa vi tjejer är ju typ likadana. vi alla har samma humor! Emma är den dryga men ändå rolig och smart. Hilina är den gulliga och snälla och hon är bäst på att göra grimaser! mickis är den roliga med samma humor som mig, hon är också den som pratar mest! stina är den snälla, hemliga playern och ändå rolig! rätt så blyg mot folk hon inte känner är hon! emilie är den kaxiga (mot mig) och en person man kan lita på. soumaya är pappas lilla flicka haha nejmen hon är en jättebra vän som vill ens det bästa, bra humor har hon också! mulki är den som dansar och som är ute och luffar! andrea är hon som ältar saker och ting och hon är den snälla som inte vågar säga nej! hon är också den som hörs mest! hon skämms inte för saker och ting och hon har sin egna stil (måla tre prickar under ögonbrynen..)
Arelis om frågestund:
varför kan du vara så fucking jobbig när du har tråkigt? visst är jag bäst? ja vet att du vet det innerstinne! hur går det med din booooy ;) svara för du gör det aldrig när jag frågar dej annars!
jaja xoxo big ass

sv: haha jag vet inte jag blir så, har kul då haha! neeeej! vem av mina boys haha skojjarmärej brur! omagash jag pratar om han hela tiden med dig skojja inte!
N om frågestund:
har du någon på g?
vart brukar du oftast köpa dina kläder?
är du nöjd med ditt utseende, kropp, hår osv?
vad föredrar du för killar? latinos, mulatter osv?
skitbra blogg !

sv: tror det, vet inte.. Gina, bikbok, H&m, Vila osv. nej jag har jätte många komplex specielt om min kropp! är nöjd med mitt hår men det är rätt så slitet så ska toppa det snart hade jag tänkt! jag föredrar brunhåriga killar från typ Grekland, något juggeland, latinos eller halv svenska osv. dog för mulatter förut men har fått en helt annan killsmak haha! tack :)
Anonym om frågestund:
varför säger du att du är oskuld när du inte är det? bara mobbat..

sv: för att jag är det? varför skulle jag ljuga, jag är en stolt oskuld haha! nejmen om du inte tror mig behöver du inte göra det för jag vet själv att jag är det!
E' om frågestund:
Hejsan svejsan Loisa!
Är allt bra med dig ?
Hur tycker du att en kille ska vara, om du skulle få bestämma ?
Hur går de med youuur boy ? :D
Visst är jag bara bäst hihi ?
Kommer du sakna donken nu när du inte får äta ?
Det var allt för mig, puss love u <3

sv: nejmän tjenare! det är bra, lite trött bara! en kille för mig ska vara romantisk, överbeskyddande, ställa upp för en, ha samma humor som mig, ha fina ögon och fint leende och kanske fin kropp (hehe) nejmen omtänksam och jaa allt det dära. jaa du hur går det egentligen.. haha nja bara deras strutar och chicken burger hihi! puss älskar dig!
Betty om till balen:
vad menar du med "om du ska gå på balen"???

sv: ja tyvär! jag ska åka till magaluf några dagar innan så hinner inte med balen eller skolavslutningen. lite trist, speciellt att lämna emma själv men resan är redan bokad och klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0