vampire diaries

såg nyss vd och jag älskade det. nu fick man veta att stefan fortfarande älskar elena, att han alltid kommer göra det. man märker också att han oroar sig för att hon ska älska damon mer än honom. kollade på trailern till nästa avsnitt och det verkar hur grymt som helst! mycket kärlek nästa avsnitt, man får nog säkert reda på om elena älskar damon mer är stefan (vilket jag hoppas att hon INTE gör). ååh vad jag skulle valt stefan ahjkfihjsak fan vad jag önskar att jag var elena haha!

MEN DET DÅLIGA MED VD är deras jävlar pauser. läste att sässongen ska ta slut i maj så då måste de göra sina jävla pauser igen. de har massor med små pauser och en LÅÅÅÅNG paus. ha istället en super lång istället för flera korta så man inte får hopp av att se fler avsnitt. jag orkar knappast vänta tills nästa fredag för att se nästa avsnitt men NEJNEJ nu måste jag vänta tills den 19 april! blir sååå irreterad! aja här är trailern till nästa avsnitt! (hoppas att the secret cirkel kommer sändas på fredag iaf annars blir jag förbannand!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0