våra samtal.. vad tycker ni?

idag när vi var hemma hos mickis så tittade vi ju på bilder från när vi var små, vilka skitungar vi var alltså men ändå gick vi bara i femman/sexan.

vi hade ju våra samtal som vi alltid har och ett utav de var när man är hemma hos sin kompis och föräldern säger - vänta här vi ska bara äta mat, eller vi ska äta nu så ska jag följa med till tunnelbanan? haha vilken pinsamhet som uppstår. själv har man varit med om det några få gånger och det har ju känts som att man tränger sig på. lite pinsamt tycker jag att det är, samt lite snålt. ofta när jag är hemma hos något så känns det alltid som att jag tränger mig på, brukar alltid säga - säg till när du vill att jag ska gå haha! hos varje person känns det som att jag gör det och jag vettefan varför!

vad tycker ni om det hela ''vänta här ska bar äta middag'' gejen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0