x factor

Anonym om trött!:
Kom du vidare på utagningen? :D

svar: nej det gjorde jag inte.. jag ska berätta lite om det nu hade jag tänkt. spenderade ju min natt där med mina vänner i kön, vi hade det kul men frös väldigt mycket. det stod att det skulle börja kl 8 på morgonen och vi stod längst fram i hela kön. men det dom menade var att det skulle börja filmas kl 8, alltså vi i kön skulle göra vad som sa. vi skulle dansa, skrika och göra massor med rörelse för att göra bra tv. man tröttnar ju bara liiite när det är jätte kallt ute, och så var man tvungen att göra om flera gånger. de trodde att  vi var deras bitches eller någonting haha.

men iaf tillslut kom vi in vid 10 tiden och jag anmälde mig och sedan skulle jag gå till något vänterum där jag trodde man skulle vänta där ett tag men nejnej då ska man direkt ut och sjunga. allt gick så fort, personalen där tog mig om ryggen och gick med mig dit men då så hade jag glömt mina papper i min väska så då gick jag och skulle hämta det men direkt så sprang jag till toan och vågade knappt gå ut därifrån som flera andra tjejer också gjorde. där inne stog jag i cirka 20 minuter och stod och sjöng min låt tillsammans med en jätte trevlig tjej jag träffade där. vi båda var lika nervösa och ville inte gå ut men hon sjöng så jävla bra! tillslut så gick vi till det andra vänterummet för att sedan gå till juryn. jag gick in efter mulki och rana som tjejen hette och båda av dom gick inte vidare och då antog jag att jag inte häller skulle gå vidare. men jag förstod inte, dom var ju så duktiga, speciellt rana! så då gick jag in och hälsade och berättade lite om mitt liv. var tydlingen tvungen att berätta om min pappa också eftersom jag skrev att den händelsen förändrade mitt liv när han kom ut ur fängelset (hade inget annat att skriva, var väldigt stressad) så då stod jag där och berättade lite och sedan började jag sjunga. det lät ju bra och så, precis som när jag övade med soumaya. men när jag var klar så sa mannen i mitten att jag var bra men konkuranses i denna brach är väldigt hög. jag gick ut, inte så värst besviken med tanken på att jag var beredd på att inte gå vidare men ledsen blev man ju. så jag och rana bestämde oss för att bilda en grupp (det var som någon slags andra chans) och vi tränade i över 2 timmar, vi hittade ingen låt som passade men vi sjöng iallafall - i remember love. det lät så himla bra när vi sjöng tillsammans men när vi gick in i juryn så hann vi knappt sjunga klart förän en kvinna gav oss ett rött kort... därefter gick jag hem. men det roliga är att jag kommer vara med i FRIDA tidningen tillsmammans med rana där vi blir fotade och intervjuvade av några journalister, de spelade också in när jag sjöng haha..

tråkigt att jag ej kom vidade, men konkuransen är väldigt hård och alla där sjöng så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0