Älskar vädret!

Hej bloggen, längesen jag bloggade känns det som.. Men iallafall igår var det ju Valborg och jag spenderade kvällen med tjejerna. Vi skulle först till Uppsala med det blev ej av eftersom vi inte orkade åka så långt så vi satte oss först i rålis och bara tog det lugnt. Måste bara säga att killarna där hade verkligen ingen jävla respekt påriktigt! Äckel killar! Iallafall så mötte vi tora, Moa, Samantha och irem och vi drog till vasa parken och satte oss och drack lite! Mysigt!
På förmiddagen så var jag med pappa och vi åkte runt i hans bil och gjorde lite ärenden (haha) och sedan åkte vi hem till han en snabbis! Vi åt på en jättegod hamburger grill i länna också..

Idag vaknade jag vid elva och åkte direkt till Lydia i stan eftersom hon skulle plåtas. Var där i typ några timmar och sedan bjöd hon mig på tacobar och efter det mötte vi pappa. Köpte ett jätte fint linne också. Vi åkte till Farsta och satte oss och åt glass i solen. Nu är jag hemma och sitter vid datan och lyssnar på musik. Nu väntar duschen på mig och efter det ska jag plugga hela kvällen. Har nationella i matte imorn samt så ska jag läsa en svenska bok och plugga inför so provet på torsdag.. Puss!
Ursäkta att jag alltid lägger upp dåliga mobilbilder, speciellt den här dåliga bilden när Lydia fotar sin mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0