fredag!

slutade vid fyra och drog till stan med andrea, hilo och mulki och vi tittade lite på kläder och åt. köpte med mig daimtårta och satte mig på en bänk med mickis och vi snackade om allt och inget och tjockade oss som fan! sen gick vi hem till henne och pratade lite om allt möjligt. kom hem och åt lite chips med dipp, ännu tjockare! sedan tittade jag på vampire diaries och OMFB OMFB OMFB VAD BRA AVSNITT! kan det bli bättre? men fan att elena blev vampyr nu kommer ju ingen behöva skydda henne!!!!!!!!! hoppas hon inte tröttnar på stefan nu när hon valt honom.. allt är så rimmligt nu och man fattar verkligen allt nu! shit vad jag är kär i serien! om inte det där skulle vara verklighet haha! orkar inte vänta tills nästa sässong fuck my life! ska lätt titta om det men först ska jag titta på the seecret cirkel! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0