grillning!

Vaknade klockan tio och var jävligt träningssugen men sedan så somnade jag om till klockan elva då min morfar kommer in i rummet och ger mig pengar, alltid lika kul! Sedan ringde pappa mig och vi gick ner och åt kina buffe och växlade pengar. Längesedan man blev sådär mätt! Sedan smsade soumaya mig om att vi skulle grilla så jag följde med de för att umgås och vi hade det jätte kul faktist. Tills all drama började, ååh! Sen så får alla det som att det är mitt fel.. aja! konstigt då att det alltid handlar om samma personer!

Nu sitter jag här hemma, är ensam för första gången på flera veckor så det är ju skönt! Senare ikväll blir det fest! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0