Hiss & Diss

* Jobb som barnflicka! Verkar hur kul som helst och jag har själv sökt några. Lydia ska hjälpa mig att söka där hon fick sitt jobb där hon trivs jätte bra, nästa mer än vad hon ''trivs'' här hemma haha!

* Lärarna i min skola! Det känns som att jag skriver lite väl mycket om skolan men iallafall så vill jag bara hissa dom! De är så bra och väldigt trevliga! vissa är väldigt ungdomliga av sig som man kan prata med med det mesta om som tex min slöjd lärare! Kommer sakna de när jag går ut nian..

* Killar som tar första steget! Det är en självklarhet för mig att killen ska ta första steget haha.. sad but true!

* Rihanna! I love her! haha nejmen hennes musik är så jävla bra! Hon ser sjukt bra ut också!

* Pundarfester! Har seriöst fått nog på det! killar som säger ''kom det är fest'' så kommer man dit så sitter det typ fyra äckliga killar med en vodka flaska.. no thanks!

* Tjejer som skryter! Speciellt när de använder sina bloggar till det.. det är en så äcklig stil! folk som skryter om hur mycket pengar de har och hur mycket kläder de ''råkade'' köpa eftersom de på något sätt hamnade i någon affär..

*Facebook statusar där det står ''Gilla min status så skriver jag något i din logg'' alltså wtf? får man bli mer statuskåtare?  fet diss till det!


Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Haha håller med om Facebook statusen!

2012-05-17 @ 12:48:39
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0