lillördag!

Hej bloggen! haft en bra dag? själv så har jag haft det ganska kul idag! jobbade som sagt med emma idag i flera timmar. själva jobbet var inte så kul men jag och emma gjorde så det blir lite roligare iallafall! Emma fyller ju år idag så grattis till dig stumpan! man har ju alltid lika kul med mig, så rolig som jag är! på rasten köpte vi med oss en fet godispåse också, MMMM! när jag kom hem så värmde jag pizza och jag är jävligt mätt just nu men ändå så forsätter jag att äta godis.. Ligger i min ensamhet i mitt mörka rum med datan och ska snart titta på American pie reunion! efter det så har säkert one tree hill laddats klart annars kommer jag bli jävligt förbannad på min sega data!!!!!! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0