Lite bilder från Emmas tjejmiddag!

Igår så hade ju Emma sin tjejmiddag. Jag och soumaya var ju där prick sex (vi håller alltid tiden TILL SKILLNAD FRÅN VISSA ANDRA) medans alla andra kom en och en halv timme sent!!!! Jag blev ju jävligt hungrig eftersom maten var framför mig i alltså en och en halv timme! När de väl kom så åt alla och lyssnade på musik, efter så blev det favoriten glass med chokladsås och maränger! efter det så hypade alla till hög musik! Vi hade bestämt oss att dra vidare men sedan så blev det för sent så vi åkte hem! hade iallafall en jätte rolig kväll!

Vaknade vid tolv och ska snart möta pappa och vi ska äta kina mat (min favort mat just nu) och kolla lite kläder!

(oherre vad fin jag blev på bilden ovanför)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0