Måndag

började skolan klockan 8 med spanska! fan vad jag älskar spanska, det är så jävla kul att lära sig massor med verb man INTE FÅR IN I HUVUDET !!!!!!!!!!! hade hemkunskap också där vi lagade falafell med bröd jummy!! Slutade vid tre och gick hem då jag satt vid datan och bara tog det lugnt. Duschade också, är jag normal som duschar innan jag ska träna haha? iallafall så körde jag body compat ganska hårt idag, älskar det! solade 20 minuter också.. när jag kom hem så sabbade jag min träning och åt plättar med sylt.. bra efter träning va? har duschat också, igen..

Nu ligger jag i min älskade säng och lyssnar lite på musik och håller på att ladda ner one tree hill season 8 som går jävligt segt! vi ses lite senare, puss!

Här får ni en pussbild på mig och min barndomsvän eftersom jag har brist på bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0