Min kväll

Det blev ingen bio för mig eftersom det inte fanns några biljetter kvar till filmen vi ville se så jag stannade hemma ikväll. Gick ner till ica och köpte mig Loka, lekerol och chilinötter och bäddade ner mig i sängen och forsatte stalka wentworth.. Upptäckte också att det fanns som en film eller ett lååångt sista avsnitt på 1.23 minuter av prison breaks sista avsnitt, hur Michael egentligen dog. Förstår inte varför den är så ''hemlig'', det är inte så många som har sätt den med tanke på att avsnittet aldrig visades på tv. Snacka om att jag blev glad, då fick jag ju titta på något nytt. Spännande var det och det gör nästan serien till ett lyckligt slut även fast det är sorligt att han dog. Tårarna rann ännu en gång men det var faktist värt att han offrade sig själv för att rädda Sara och sitt kommande barn när han ändå skulle dö pågrund av sin hjärntumör eller vad det var.. Nu håller jag på att ladda ner en film som Went är med i, men han är inte med så mycket men det är iallafall något hehe..Min älskling!  men först ska jag titta på ''se upp för dårarna'' som är en utav mina svenska favoritfilmer!
 
opassande bild till inlägget..
Haha, kommer ihåg den här kvällen! pappa ville så gärna att ''orkesten'' skulle sjunga för oss.. Han, Peppi och barnen sjöng med och hade det  jätte kul. Där satt jag och Lydia och fattade inte ett skit vad de sjöng om. Vi ville bara där ifrån haha! Där sitter jag och tvingar fram ett leende för kameran haha, saknar Makedonien!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0