Wentworth miller sjunger!

 Den här låten gjorde Went när han gick på Princeton University, det är en av USAs fjärde äldsta universitet. Man märker på honom efter allt man har läst och sätt att han är rätt så ''klassisk'' av sig. Han lyssnar på sån musik, han pratar rätt så fint av sig, bra betyg, han har berättat mycket om hans föräldrar och de verkar vara ganska stränga. Hans mamma är ju lärare och pappan advokat och de blev rätt besvikna på went när han skulle bli skådespelare sa han. Han sa också att han inte räknade med att få några fans, att vara ''kändis'' och en såkallad tjejhunk utan han ville bara uppfylla sin dröm, att få jobba med tv, antingen bakom eller framför tv rutan.. Han är en ensamvarg har han också sagt, att när han har tid så vill han bara vara för sig själv. Han flyttade till LA från new york för att bli skådespelare och i början av hans karriär hade han ont om pengar då han bodde ensam i en liten lägenhet. Innan prison break så hade han varit med i flera andra serier för stunden, han hade alltså inte fått något stort jobb innan prison break då han fick huvudrollen. Han levde som en heeelt vanlig kille fram till 30 års åldern då hans karriär satte fart.
 
Det går också rykten om att han är gay vilket jag inte tror att han är. Folk tror väl bara det för att han aldrig pratar om sitt dejtande och för att han sällan gick runt med tjejer och han har aldrig sagt att han är det.. Han är också 40 år idag utan barn (vad jag vet) så det är väl därför också folk tror att han är homosexuell. Jag kan säga att när jag pratar om honom så pratar jag om hans ''gamla jag'' när han var yngre, runt 20/35 års åldern. men han är så jääävla snygg och förvånat nog så gillar jag hans personlighet och hans låt nedanför:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0