svaren

annika om frågestund:
kan inte du visa bilder på hur ditt rum ser ut?
första kärleken?
visst är jag bäst :D?
svar: haha nej tack, det finns inget att fota ;)
hmm första kärleken orkar inte skriva så mycket om det här men första gången jag var kär var väl i sjuan.. haha inte bättre än mig ;)

Anonym om frågestund:
vad mobbad du skriver dina egna frågor också
svar:fett smart ju men inte för att jag gör det ? vad mobbad du är som inte skriver ditt namn?

anonym om frågestund:
bor du i farsta? med ? syskon? jag läste att du aldrig träffar din pappa, varför ?
vad är din typ på killar ?

svar: ja det gör jag med min mamma och min syster lydia. för att det är knas med honom mer säger jag inte.. jag gillar mulatter och brunetter, de måste vara generösa och snälla, fina ögon och framför allt ha humor. de ska vara mogna men forfarande ha så där keff humor som skrattar åt allt.. fint leende och romantisk (a) de ska spela basket eller fotboll :)

lydia !
ellen om frågestund:
hello kitty eller hitta nemo?
hund eller katt?
lila eller rosa?
bäst eller sämst?
mys eller pys? haha XD

svar: hitta nemo , hund, lila, bäst förfan och mys så klart:)
tovesegnablogg.blogg.se - tove - om frågestund
Hur många läsare har du?
Favorit färg?
Favorit bok?
Bästa film?
kram

svar: haha inte många men nyss hade jag 85. på kläder typ svart och vit men själva färger så är det lila och rosa. twilight sagorna och film är twilight sagorna..  puss!
anonym om frågestund:

hur många besökare har du
vem e din bästis
vilka brukar du umgås med ?
har du pojkvän, äre sant att du är tsm med jacob ?
är du oskuld ?

svar: 85 sist jag kollade, bästavän är atricia. jag brukar mest vara med mina homiesar emma, mickis, hilo, mulki, andrea, soumaya, emilie och stina och  mulki och claudia barndomsvän :) :) nej im single and im ready to mingle..  ööh nej ? vem har sakt det. japp det är jag :)
och  mulki och claudia barndomsvän :)
anonym om frågestund:
vf prutta du i min säng
svar: haha patricia  idiot vad snackar du om haha
abdullah mahmut om frågestund:
Cha cha lolo hur mår due "/ ?
svar: haha tjaa abdullah mahmut , jag mår bra hur mår du ?

soumaya: vad hände exakt i tisdags ?
svar: huuum vi hade kul, vi somnade inte så vi var uppe hela natten.. vad mer.. jag skämmde ut mig själv. mer berättar jag inte här men jag smsar dig sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0