tråk tråkigt tråkigast

har du under 2011..
fått nya kompisar?
ja
varit utomlands? japp
varit ledsen? jaa..
velat dö? har hänt
varit glad? är nästan alltid glad
druckit alkohol? nepp
blivit kär? inte blivit kär, men jag har har varit kär sen 2010
känt dig sviken? japp!
känt som att ingen har sett dig? haha förstår inte frågan -.-
suttit vid datorn mer än innan? äääh vettefan
skrivit en låt? försökt..
känt hat?  japp
varit ”sjuk”? oooh ja
varit sjuk? oooh ja
dansat? oooh ja
bråkat med dina föräldrar? tyvär
bråkat med din älskling/kompis? japp
strulat med en främling? HAHHA JA :P
strulat med en av samma kön? nepp im not lesbian
varit så uppjagad att du gjort misstag? jag vet inte, kanske
gråtit för något som hänt i ditt liv? japp
pissat utomhus? nej eeu
slagit någon? nej
spytt? aa..
knarkat? varje dag
sovit i motsatta könets säng? japp
raggat på främlingar? jag vet inte om jag ska kalla det RAGGA
kysst en främling? japp..
rymt hemifrån? rymt och rymt men typ
bakat? hemkunksapen, har faktist inte bakat hemma på länge..
sovit utomhus? nej
åkt bil med fyllon? nepp
varit full? nej håller inte på med sånt
varit/är kär? ja
saknat någon? saknar han varje dag..
badat i havet? nej
solat utomhus? det går inte utan sol så svar nej
solat i solarium? a
snackat i telefon mer än 2 timmar? japp
gett någon blommor? tyvär
sett en död människa? thank god nej
sett någon naken? hahaha ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0