FREDAG!

JAG ÄR SÅ GLAD ATT DET ÄR FREDAG, ska vara uppe hela natten så denna ''dag'' aldrig tar slut haha. slutade fyra idag vilket var rätt så sent men vi hade slöjd på slutet vilket var ganska skönt. so provet gick också ganska bra. efter skolan mötte jag upp claudia och vi åkte hem till henne och sedan kom mickis och vi åt tacos mmmm sedan färgade de claudias hår och jag satt och spelade lite med hennes lillebror leon, vi gick också ut med hennes söta hund ruffe (haha mobba inte namnet) senare gick vi en promenad till farsta och träffade doddi och sebastian! vet ni vad jag ska göra nu, se på *trumvirvel*..... vampire diaries ! :)



två bilder från vår promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0