LÄSKIGT !

jag skulle precis blogga nu och hörde något ljud från köket, som något ramlade ner eller något! läskigt eller vad, är ensam hemma också. iaf tänkte bara blogga om att jag fortfarande är sjuk och har varit det i snart två veckor nu. blir inget gym för mig idag eftersom då kommer jag få en otrolig huvudverk som jag fick igår. jag ska bara spela the sims, kolla på filmer och ta det lungt idag.


en gamal bild på mig och andra. hahahah man ser verkligen hur vi har förendrats! här var andrea den snälla som inte vågade säga nej till någonting men hon är fortf lika snäll haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

näää inte vampire diaries ! hade ju sätt den innan

2011-11-01 @ 16:04:36
URL: http://eteiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0