shit vad jag länktar!

är så himla besatt av denna serise seriöst haha. jag har så mycket kärlek till den och den har precis allt jag vill att en serie ska innehålla. snygga killar, romantik, överbeskyddande pojkvänner och framför allt vampyrer. den är så himla bra och spännande. bättre serie än denna kommer aldrig att skapas. jag har precis kollat klart på avsnitt 4 av season 3 och jag dör så bra den var. råkade klicka in mig till den här videon så nu har jag sett lite spoilers framtill nästa avsnitt men jag kunde verkligen inte hålla mig ! hela jag ryser när jag kollar på den. och stefan är så jävla snygg (paul wesley annars haha) tro det eller ej så börjar jag gilla den mer en twilight...



Kommentarer
Postat av: amanda

har säsong 3 kommit ut ? vilken kanal?? :)

2011-10-08 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0