one tree hill och svar på tal!

hej bloggen, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har bara inte orkat blogga. somnade klockan 8 imorse eftersom jag låg och tittade på one tree hill hela natten! fan vad jag älskar den serien, nathan och lukas är ju bara för sexiga! haha nejmen efter vampire diaries så kommer one tree hill efter som min favorit serie helt klart! ligger på season två nu så har något att göra imorn hela kvällen och dagen haha. Kollade tillbaka i arkivet förra året i april och då kom jag på att det var under påsklovet som jag drogade One tree hill och tittade på en ny sässong varje dag! helt sjukt att jag kom på att bara börja titta på det igen, under samma vecka som första gången!
vaknade iallafall vid tre eftersom mickis ringde och terrade mig. vi träffades och sedan åt vi lunch på burger king! nu sitter vi hemma hos mickis och tittar på jersey shore medans tjockisen brevid mig sitter och äter saltgurka för att snooki påminde henne! ikväll blir det antingen bio eller fest vet inte än!

juste fick en komentar hur jag kan titta på filmer så mycket.. jag brukar ladda ner filmer/serier på datan men sedan går jag på bio ganska ofta också.. och sen så kommer vampire diaries avsnitt 19 ut den 19 april, alltså i usa på torsdag och för oss i sverige på fredagen!






Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är, tror jag

Fina tuttar du har, fett synd du vill baa visa de!

Är det där din kompis Michaelas riktiga hår? Jag är sjukt avundsjuk på henne om det är hennes riktiga, jag följde henne på mulatternas förut jag älskar henne fast jag aldrig riktigt trädet henne utan bara sett henne, hon är finare i verkligheten! Hur är hon som person asså kan du ge mig tips på hur man kan bli så nära vän med henne som du är? Vill ta din och Emmas plats ni förstör för mig!!!

2012-04-14 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0