saken jag längtar efter

sommaren - våren är snart här vilken är underbart, älskar känslan då man ser gruset på marken som är kvar från vintern och solen som bara skiner. längtar efter alla utekvällar med tjejerna och dagarna med pappa. att bara gå ut med shorts och något linne utan att frysa med en glass i handen. i miss it..

balen - att göra sig fin med en vacker klänning och se alla andra som är fixade, sista kvällen med alla niorna lixom :)

magaluf - ska till magaluf i sommar efter skolavslutningen så det kommer bli jävlit nice! två veckor kommer jag vara där med mamma och lydia. eller lydia ska ju på en barntänderutbilning där i tre veckor så.. men sen så kommer en kompis till mig vara där samtidigt som mig så det blir kul :)

gymnasium - läsa något man tycker är kul, nya människor och ny miljö!!!!!!!

stipendium - sökte ett stipendium som jag hoppas att på få innan sommar, det är flera tusen så det är väldigt behövande hihi!

min födelsedag - fyller år den 12 mars vilket är snart, blir 16 då så det ska ju firas! pappa har ju kommit ut så det kommer bli very funny :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

är din pappa kriminell ? ska han bo hos er? vad har han gjort för att hamna i fängelse ?

2012-02-23 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0