tisdag

långtråkig dag, började vid nio och slutade klockan fyra. gick direkt hem och åt sedan pluggade jag, hade plnaerat att gymma direkt efter men sen ringde mickis och tjatade på att jag skulle med till kärrtorps öppet hus, är man inte snäll och följer med dååå? jo, så jag hann ej gymma eftersom jag kom hem vid 9 och jag har ätit jävligt mycket sen jag kom hem.. inte bra. pluggade inte så bra häller, kunde inte koncentrera mig här hemma eftersom det finns så mycket andra saker att göra och så tänkte jag på andra saker så imorn blir det biblan! ska fixa en grej med kuratorn imorn också hähä.. juste jag har lite ångest över att jag har SO prov om andra världskriget nästa fredag och har ej börjat plugga, kan inte plugga försän på söndag! aja tänk inte på det nu loisa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0