bildbomb

Hej bloggen!
Igår så mötte jag upp Lydia på Grabbarna Grus där även paow var bartänder haha.. Nejmen hon var jätte trevlig, kanske bara lite förvirrad och stressad. Annars så dansade vi och drack massor med drinkar och hade det jätte kul. Senare gick vi runt på bargatan och bara kollade läget, så mycket skumma människor så det inte är sant men roliga är de ju. Alla har verkligen så kul här i Magaluf! Alla klär sig lixom hur de vill och bara kör sitt egna race haha! Vid fyra så tog jag en taxi hem till hotellet och gick direkt och la mig. Tror att vi ska ut ikväll också men jag vet inte ännu..


Idag så vaknade jag väldigt tidigt även fast jag kom hem ganska sent.. Gick och åt fruksot själv eftersom att mamma hade ont i foten så hon skulle vila lite på rummet. Frukosten här är så god, speciellt fruktsalladen hihi. Annars så har jag bara legat och solat hela dagen och nu har jag verkligen fått färg mohaha!  Måste bara berätta att jag har bränt mitt arsle så det gör ganska så ont när jag sitter :( Här är lite bilder från igår och några från idag puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0