dags för en ändring

* sluta prata så mycket, folk föredrar ju tystnad en att höra min röst..
* sluta älta saker och ting! det irreterar folk!
* sluta med min konstiga röst jag brukar göra, får bara dåligt intryck!
* låt folk vara, smsa eller ring inte. terra inte folk hela tiden speciellt inte när man tjaffsat!
* sluta bråka om småsaker och sluta leta efter problem!
* sluta komentera saker och ting!
* bättra på mitt självförtroende!
* sluta prata om konstiga saker!
*få bort ångesten!
*ändra humor för min är ju sååå dålig!

måste ändra på mig nu, är trött hur folk skrattar åt mig och snackar skit om mig! folk som tror att de kan bestämma över mig och som anser mig som en nolla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta om du ändrar på det så är du inte dig själv skit i vad folk tycker å var bara dig själv.

2012-03-18 @ 13:33:52
Postat av: Anonym

hallå ändra inte ett skit på dig fan du är som du är, förbättra kan du göra men ändra inte din humor eller ett slags sätt du pratar på ändra inget bara för att folk inte tycker om det fan, om det är dina vänner for real så älskar dom dig som du är och då älskar dom din humor eller din konstiga röst! be strong guuuuuuuuuuurrrrrrrrllllll!!!

2012-03-18 @ 15:25:47
Postat av: Betty !

Du behöver inte ändra på något! Fan om någon har problem med dig så ere inte du som ska göra nåt åt saken lämna människan bara! Du har skit fin personlighet, va bara dig själv!! <3

2012-03-18 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0