Bekännelser

Jag kan inte dansa! haha eller jo det kan jag ju men jag ''vågar'' inte framför folk, exempel på en fest eller något. Kan inte ens göra det framför mina vänner för att jag är rädd att de ska skratta åt mig.. Kom ihåg när jag var på kryssning så var jag och lydia på en klubb där och jag hade druckigt lite. Självklart ska Lydia dansa hur bra som helst och jag står där och härmar henne! nu när jag tänker efter så såg jag säkert ut som en tjej som tror hon är sexig på dansgolvet haha! pinsamt..
Jag hatar att sitta hos frisören och har alltid gjort det! dels för jag har dåliga minnen därifrån som när mamma tvingade mig klippa av halva mitt hår när jag var liten! Hon sa att jag bara skulle toppa mig men som vanligt har hon sagt till frisören att kapa av halva håret!!!!!!fattar ni hur jag känner mig, sittandes där gråtande med en kort lugg och kort hår? fan vad jag ogillade min mamma där! vågar knappt gå till frisören idag häller även om jag har hur slitet hår som helst!

Jag har släppt min dröm som artist, så när frågar mig vad jag vill bli när jag blir stor säger jag endast polis!
Jag hatar när folk som man bråkat med ska leka offer, när det är de som har gjort fel!!!!!

Jag har aldrig haft en pojkvän och skulle jätte gärna vilja ha en nu! tack på förhand!
Mitt riktiga skratt är jävligt fult och hela mitt ansikte vibrerar känns det som..
Efter jag tagit studenten ska jag resa till australien och upptäcka landet!
Jag blir inte lika förvånad längre när en tonåring blir med barn, det är så vanligt nu förtiden och det verkar verkligen som en ny trend. visst det skulle vara hur kul som helst med en liten baby men kom igen? Barn ska inte ha barn själva men jag tycker verkligen unga mammor är starka som klarar av det! men tänk om pappan till barnet inte vill behålla de fast tjejen behåller det ändå? det är bara lite egoistisk i tonåren tycker jag..
Jag har verkligen en annorlunda musiksmak gemför med mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0