Fredag!

Idag är det fredag fast det har ju känns som det hela veckan! idag vet jag inte vad jag ska göra, det är ju ganska fint väder men jag funderar på att gå och sola iallafall. Ikväll vet jag inte häller vad som händer men vill iallafall hitta på något kul!

Igår träffde vi ju jamil och mihai och vi åkte lite moppe. åkte till fagersjö också och där satte vi oss och pratade och planerade massor med saker! fan vad kul om det blir av! Sov hos Emilie igen eftersom jag inte vågade sova ensam hemma, det spökar typ hemma hos mig! men hon kastade ut mig vid halv tio för att hennes syster skulle komma. Jag gick förbi ica och köpte med mig lite frukost så nu sitter jag framför tvn mätt och belåten hehe! vi ses lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0