har tråkigt! 100 % sanning

1.Vilket är ditt mellannamn? Veronika
2. Vilken tid gick du upp i morse? 8.15
3. Är du i ett förhållande nu? nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? ingen
6. Får man fråga varför det tog slut? -
7. Har du haft ett seriöst förhållande? nej
8. Vem vet mest om dig? patricia..
9. Vad gör du på fredagskvällarna? är med vännerna eller i mitt rum och tittar på film haha!
10. Bästa filmen du någonsin har sett? twilight filmerna såklart! kärlek!
11. Är du oskuld? ja
12. Om nej, har du haft sex med fler än 5 personer? -
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? nope!
15. Snusar du? nej!
16. Saknar du någon just nu? Ja...
17. Hur mår du idag? Mådde bra innan lydia kom hem!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? hmm hade väl idrottsdag tror jag? eller jag vet inte..
20. Bästa minnet från sommaren? Turkiet och kollot!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Turkiet! eller räknas finland?
22. När var du där? jag var i turkiet i agusti
23. Är du rasist? haha nej!
24. Har du helt svenskt ursprung? nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? kommer från makedonien också hihi!
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? både och faktist, men helst utländska!
27. Ser du fram emot någonting just nu? jaa! Magaluf!
28. Sköter du skolan? ja!
29. Vad hade du för betyg förra terminen? 250 (240 minus 10 poäng)
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? mvg! kommer ihåg hur glad jag blev haha!
32. Har du fått ig på ett prov? inte prov men löxförhör osv..
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
34. Anser du dig vara intelligent? haha ibland kanske..
35. Har du mått jättedåligt psykiskt? Jaa..
36. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? Då jag var liten! allt var perfekt för man fattade inte vad de dåliga sakerna var..
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej! jag känner att man inte behöver göra illa sin kropp även hur dåligt man mår. då mår man ju bara sämre!
39. Har du haft sömnproblem? Ja
40. Hur ofta gråter du? 1-3 gånger i veckan kanske.. det beror ju på vad som har hänt också!
41. Vad gör du när du mår dåligt? Sover, tittar på film eller bara gråter ut!
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Om det är små saker så vänder jag mig till mina vänner annars så håller jag det bara innanför och det funkar lika bra! lite hemligheter måste jag ju ha..
43. Skulle du vilja ha tillbaka en av dina ex isånafall varför? -
46. Har du varit otrogen någon gång? nej
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är alltid glad och vill alltid att de omkring mig ska vara glada!
50. Vad får du ofta komplimanger för? Min ögonfärg, mitt hår och min sångröst hihi!
51. Har du lätt att få folk att skratta? Haha tror det, men oftast skrattar de väl ÅT mig!
52. Cider eller öl? Cider
53. Har du några talanger? hmm jag kan dra ner min tumme superduper långt och så kan jag sjunga hihi!
54. vet du någon som är kär i dig? nej..
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ibland kan vi vara bra vänner men oftast bråkar vi bara!
56. Vad står det i ditt senaste sms? inne i tuben koom
57. hur lång är du? 170..
58. Har du svarat ärligt? så ärligt det bara går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0