inte så långt kvar tills jag åker!

åker ju nästa torsdag! fan vad jag längtar så det är sjukt! Kom iallafall precis hem efter spinning passet och herregud vad jobbigt det var, som alltid! Det roliga är att varje gång jag kör det så tänker jag att jag ALDRIG ska göra om det igen och att det här var sista gången! Har väldigt svårt att andas när jag kör det också.. och självklart så glömde jag vattenflaska så snacka om att jag drack mycket vatten när jag var klar, mådde fan illa! Nu ligger jag nerbäddad i min säng och lyssnar på musik. Ska duscha lite senare eftersom att jag verkligen inte orkar göra det nu. Ska klippa mitt hår imorn också, eller bara toppa 3-4 cm fast jag vill fan inte men det måste göras eftersom det är grovt slitet, jag kan lixom se att håret dela på sig.. Aja puss!

image description




Kommentarer
Postat av: Eda Unel

BRA DÄR ;)

2012-05-30 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0