lååång dag!

Vaknade klockan 8.15 och skyndade mig till skolan, träffade Miriam vid tunnelbanan så fick lite sällskap. Påvägen dit så pratade vi om vad som hände i förrgår och att allt hade löst sig mellan de så det var ju skönt att höra, MEEEEEN sen när vi kommer till skolan så flyger, bokstavligen flyger fyra personer på mig och verkligen hoppar på mig, när jag är ensam (eller jag var ju med miriam men de hade ju redan rätt ut det) Så fega fittor man får vara alltså, de kallade mig massor med saker och sedan så leker de offer! de roliga är att de läser det här nu så ta åt er fan! Ni leker så jävla mycket alltså åååååååååh vad arg jag var!!!!!!! ujfhjdskidj!  Sen när vi gått därifrån så hör jag hur de hoppar på Arelis, finns det ens äckligare stil än vad de har? tss..
Iallafall så bakade jag bullar på matlagningen men de gav jag bort till Emma! Pappa hämtade oss vid fyra i hökarängen och skjusade oss till kungens kurva där vi jobbar. Fick stå i kassan idag så det var ju kul! Sedan så tog vi bussen hem och nu sitter jag här i min säng mätt och belåten! ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret och sedan sova! Vi ses sent imorn! puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slog dem er eller?

2012-05-24 @ 23:57:42
Postat av: andrea

ere dom där tjejerna? asso herreguuuud kan dom ej lämna er ifred pågud slå dom innan jag gör det åt er vafan håller dom på med

2012-05-25 @ 13:23:15
URL: http://andreaadiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0