min helg!

I fredags var jag bara hemma och tittade på one tree hill och det var jätte skönt faktist. Igår sa var jag ju på Stinas tjejmiddag och hade det galet kul tills en person förstörde för mig! hon gjorde mig verkligen på dåligt humör, kändes som att det verkligen var med flit! Jag hatar att bara för man har en dålig dag så ska man göra så att andra också mår dåligt! Iallafall så hade jag jävligt kul med tjejerna! Jag, Emilie och Soumaya hjälpte till innan med maten och dukningen och sånt! lyssnade på gamla 80-90 tals låtar också haha! alla kom vid 7 och vi åt favoriten kycklingfiletallrik! jag var så himla hungrig, vilket alla andra också var, så vi hade räknat med att alla skulle gama jävligt mycket men efter någon konstig anledning så åt vi knappt mycket haha! Musiken var på och alla hypade galet, utom jag dårå! Huvudsaken var att stina hade kul! grattis igen gumman!

Efter det så träffade jag och Emilie Jamill och Mihai och åkte till fagersjö och spelade basket och lyssnade på musik. fick reda på en sak också och det gjorde mig jävligt besviken men aja.. åkte sedan hem till emilie och sov över där. Den där idioten väcker mig klockan 9!!!! jag somnade vid fyra och hon väcker mig klockan nio på en söndag??? vi åt frukost och sedan gick vi mot gymmet och körde lite styrke och kondition. Sedan satte vi oss i centrum svettiga och glada och åt glass och subway!

Nu sitter jag ensam hemma helt slut, känner mig lite sjuk också.. ska hoppa in i duschen strax också så vi ses lite senare! puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0