skön vecka!

Denna vecka har vi bara två skoldagar vilket är hur nice som helst! På onsdag har vi någon jobb dag till välgörenhet eller vad det var, man får ledigt bara man lämnar in hundra kroner så jag ska nog vara hemma. På Torsdag och Fredag är ju alla lediga för det är röd dag (i löööve röda dagar!). MEN här kommer nackdelen - vi har matte nationella C del imorn!!!!! jag har verkligen inte jobbat något med matten denna termin känns det som eftersom min lärare sänkte mig från VG till G så då känner jag att jag inte behöver lägga ner så mycket energie på det.. men det är ju fel att tänka så för nu kan jag ingenting! bara jag får Godkänt så blir jag superglad! är lite nervös så jag ber till gud att det kommer gå bra.. ville bara berätta det hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0