Sommar känslor!

ååh idag är det verkligen sommar! Efter att jag vaknade så mötte jag upp pappa, lydia och pontus och vi åkte till barkaby. Han köpte lite saker till sig själv och sedan ett par skor till mig och lydia! älskar de! Sedan så satte vi oss på pizza huts uteservering och åt! mysigt! Solen stekte på som bara den idag! Sedan så åkte vi hem. Jag älskar att åka bil haha det är så skönt, att bara lyssna på hög musik med fönstret neddraget!

Nu är jag ensam hemma och väntar på att kung fu panda 2 ska börja haha! imorn har vi idrotts dag så det blir skönt! Denna vecka ska jag träna som fan efter alla godsaker jag ätit! puss!

en bild för några månader sedan tror jag? här ser man verkligen våra jugge näsor haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0