tisdag, fast fredag för mig!

eller inte.. hade ju planerat att vara hemma imorn eftersom vi har operation dagsverket men nu så sa emma till mig att jag kunde jobba i hennes morbrors butik och jag som inte jobbar ofta så ofta måste ju tacka ja till denna möjlighet. ska jobba lite där nästa helg också!

Kom iallafall nyss hem från gymmet, körde ganska hårt idag! solade IGEN också och idag så brändes verkligen mitt arsle.. INTE SÅ SKÖNT faktist! har precis ätit yoghurt och päron och just nu väntar duschen på mig!

har fått mycket saker klara idag också som till exempelt min musik uppsats som hänger på mina betyg som jag inte orkat göra men den blev faktist klar direkt efter skolan så nu är det jävligt skönt att det är gjort. Hade också matte nationella som gick helt OK faktist, är jävligt glad över att jag klurade ut en rätt så svår fråga mohaha! Sedan så GICK jag hem från hökis till farsta i cirka 30 minuter.. nu ska jag bara ta ett chillpill och ta det lugnt! vi ses lite senare!


haha äkta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0