fortf sjuk ;(

ååååh jag orkar inte mer!
jag är fortf sjuk. nu har jag 38,5 med alvedon. inatt kunde jag inte sova. låg och svettades hela natten och då hade jag 39,9 med alvedon. mamma tvingae mig till sjukhuset (?) men jag orkade verkligen inte åka dit så jag stannade hemma ändå och sov. imorn är jag ledig från skolan men jag missar så mkt så jag ligger efter!

och jag är så trött på folk som ska komentera dumma saker till mig på bloggen?
anonyma också? aja jag orkar inte hålla på ,bara sluta. okej? 
blir så lite upptadering så jag tror att jag bloggar imorn. ses då!
(jag godkänner inte några komentarer)

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackarn =( usch inte roligt med sådan hög feber!

Hoppas att du vaknar upp och mår bättre imorgon ( idag )

Krya på dig!!!Kram

2010-02-15 @ 04:06:58
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0