vad tycker ni?

nu är det så hära att jag har haft lugg nu i 3-4 år, jag har tröttnat på det, men det är typ det ända jag passar i ? lugg och en bulle eller hästsvans. jag hatar att ha utsläppt för att det är obekvämt och jag passar absolut inte i det. och när vi kommer till min lugg är min panna fööör stor. en meter långt typ. det är därför jag har lugg också.
här kommer bilder på tre olika altenativ och vad tycker ni jag borde ha. komentera ;)

VARNING! FÖR FULA BILDER!! (tog tusentals bilder men ändå fastnade jag inte på bild)


                        utsläppt med sne lugg (?)                                  utsläppt med lugg (?)           


                                              
                                          Eller de gammla som jag har tröttnat på ?

                       



Kommentarer
Postat av: kattigt

DAMn, vad du liknar kenza med utsläppt och utan lugg :)

2010-02-08 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0