mätt !

har ätit sjukt mycket idag, eller mycket godis iaf. just nu sitter jag lixom och äter julskumm godis som är skit gott . sedan har jag ätit massor som choklad, tårta, julbord (mycket).. mycket mer än det låter, måste träna bort allt imorn haha. aja gisela följde mig till bussen med busan, dom började ha värsta partajet (!) där så jag ville hem haha, inte så kul att festa med vuxna haha. ska snart spela playstation tre med pontus, ska bli kul. tråkigt bara att de satte det i lydias rum så nu kan jag inte spela när jag vill :( aja puss och hej ! god juuuuuuuuuuuuul hhaha. vill bara att jag älskat min släkt pussipuss!

juste med med tanke på att vi firade julafton idag var för att jag och mamma,lydia ska åka kryssning nästa helg och då ska vi få mammas presenter och hon ska få våra. nu var det bara för att fira lite med släkten, jag fick tusen kr wohooo är inte pank längre, och lite godis haha!


jag och moster giss pysslade lite och gjorde detta, tyvär glömde jag mina där :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0