min kamera är sönder!

ååååh blir så irreterad att min kamera blixt inte fungerar, nu kan jag knappast fota något. imorn är det lixom nyår och jag kan inte fota någonting... aja emilie sov ju här och på morgonen gick hon tidigt för att hon skulle hem pga en sak. jag gick ner till centrum och mötte mickis, stina med deras kusiner/brordotter och båda två var jävligt söta! jag handlade två tröjor och åt lite på donken med dom. sedan kom emilie och vi gick runt i affärer. nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt. hejdå :)

bilder på mina tröjor som jag köpte, så här dåliga bilder blir det efter jag fixat ljuset och sånt i picasa. framsidan av linnet

baksidan, då det är ett hål på ryggen vilket är skit fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0